Asistenta tehnica pentru activitati de diseminare - campanii de constientizare, elaborare de materiale de promovare si identificare mijloace aferente in cadrul proiectelor nationale si internationale

- definirea strategiei de informare si publicitate;
- elaborarea conceptului si scenariului pentru toate tipurile de evenimente;
- stabilirea perioadelor de desfasurare si locatiei evenimentelor;
- conceperea si tiparirea materialelor informative/de promovare (agenda eveniment, calendar, brosura, mapa, pliante, pix, memory stick – USB etc);
- elaborarea layoutului si producerea materialelor de semnalizare (bannere si afise);
- promovarea evenimentelor (redactarea de comunicate de presa si diseminarea acestora; realizarea si publicarea machetelor de presa);
- realizarea textului pentru spot-uri radio si dezvoltarea unei campanii de presa pentru diseminarea in media clasice si electronice;
- realizarea si postarea de fotografii si clipuri video on-line;
- raportarea, monitorizarea, si analiza impactului obtinut prin diseminarea in mass-media;
- inregistrarea si monitorizarea feedback-ului.

 

Tip beneficiar:

  • IMM-uri
  • ONG-uri
  • Intreprinderi mari
  • Autoritati locale si centrale
  • Universitati si institute de cercetare
  • Altele

Tip proiect:

  • Investitii si dotari
  • Cercetare-dezvoltare si inovare
  • Dezvoltarea resurselor umane
  • Cresterea competitivitatii economice
  • Grant-uri, ajutoare si subventii
  • Altele

Domenii de activitate:

  • Agricultura
  • Dezvoltare regionala
  • Mediu
  • Sanatate
  • Educatie si cercetare
  • Industrie si servicii
  • Administratie
  • Transport
  • Energie
  • Altele